LCHF



En lycklig kille på tivolit som vi besökte i helgen.


Åter hemma på udden efter en riktigt skön dag på jobbet, har fått en hel del gjort och tiden har verkligen sprungit iväg. Är så glad över att ha ett jobb som jag tycker så mycket om, trivs verkligen i mitt lilla kontor.

Ikväll siktar jag på att börja baka så smått till Julias födelsedag som äger rum om nästan två veckor. Dessa två år har verkligen rusat förbi, hinner inte riktigt med känns det som. Ska börja kika efter lämpliga födelsedagspresenter också men det är egentligen ganska lätt då hon är en donna som älskar allt från dockor till lego.
 
På morgonen idag när vi skulle åka iväg till jobb och dagis så åkte förresten höstjackorna på. Brrr vad kallt det var.
Nu ska jag ta tag i middagen, jag och J kör LCHF och ikväll vankas det köttfärsgratäng med zucchini och champinjoner + en god sallad. Gott!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0