Mot en underbar höst!



Min lilla Emil på stranden för ett par veckor sedan då vi fortfarande hade sommarfeelingen kvar.


Nu börjar vi snart vara inne i min absoluta favoritårstid HÖSTEN. Det blir så vackert med alla sprakande färger, luften är klar och om kvällarna myser man inomhus med tända värmeljus medans det är kolsvart ute.
 
Har kommit från jobbet för en liten stund sedan så nu har jag och barnen tagit helg, ska strax sätta igång med middagen, vi får middagsgäster ikväll, min sambos barndomsvän + hans 3 söta barn kommer och hälsar på så det är nog på sin plats att jag ställer mig i köket och gör ett litet ryck. 
Senare ikväll när trollungarna har somnat så ska jag mysa ner mig i soffan med en stor kopp kanelthé och se en film.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0