Skåpet före och efter



Skåpet före.



Efter..

God Morgon Lördag!

Nu står skåpet färdigmålat tillbaka på sin plats. Blev väl hyffs tycker jag. Idag står kalas och bilförsäljning på schemat, Johan och Emil har dragit iväg till luleå där dom ska möta upp köparen av bussen och jag och småbrudarn är bara hemma och tar det lugnt tills det är dags för Wilma att åka till kalaset.
Annars finns inga stora planer för dagen, vi siktar istället på att ordna med barnvakt för att kunna åka in till stan imorgon och göra färdigt med alla julklappar.

Eventuellt ska jag baka lite också, jag ska stå för efterrätten på julafton och jag funderar på att göra saffranssemlor, har aldrig gjort det förr bara så det kan nog vara bra att vara ute i god tid ifall det skulle bli helt misslyckat.
Nu ska vi sätta lite fart här hemma, vi är långt ifrån klara och ska dessutom hinna förbi leksaksaffären för att köpa present till födelsedagsbarnet.

Kommentarer
Postat av: Mona

Det där blev ju riktigt bra! Det går undan för hon Jenny hon tänker och gör på en gång, sånt tycker jag om!!!

Den där svartaktiga grejen du har på skåpet, vad är det?

2010-12-18 @ 17:49:23
URL: http://mmonna.blogspot.com
Postat av: emma

du de där blev ju superbra :-)...men du har glömt att hänga dit en "tassel"...;-)

2010-12-18 @ 18:53:27
URL: http://pysseloknop.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Mona: Tackar :-) Den där svarta är egentligen inte svart utan mer "bronsig" och det är en ljuslykta som jag har köpt på mio i piteå i höstas.



Emma: Ja det blev helt ok ändå. Men som du skrev så hade det säkert blivit riktigt snyggt i någon grön nyans också. Ja tasseln har jag ju glömt. Attans ;-) Det fick bli en gran istället. Jag var ju ute efter nå kransar men jag hittade inga här på byn som var lagom stora och inte kostade en halv förmögenhet. Ska se till att fynda på mellandagarna till nästa år :-)

2010-12-18 @ 21:41:29
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Så snyggt det blev med vitt. Är det lasyr? Förresten hittade jag din blogg via tips på blogg.se när jag var inloggad på min egen blogg www.colorme.webblogg.se. Jag är färg- och stilkonsult och skriver mycket om färger, former, klädkoder, personlig stil. Välkommen!

2012-06-29 @ 13:16:47
URL: http://www.colorme.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0