Utmanad


Jag har blivit utmanad av Mona och eftersom jag gillar listor så hakar jag såklart på. Jag utmanar i min tur alla som har lust och vill.

4 Program jag kollar på på tv

- Desperate Houswives
- Halv åtta hos mig
- Idol
- Så mycket bättre

4 saker jag gjort idag

- Jobbat med en liten hostig Wilma vid min sida.
- Hämtat ut pulmicort på apoteket för 379 kr. Vilket RÅN.
- Ätit en smaklös kebabtallrik. Allt är förresten smaklöst när man är riktigt råförkyld.
- Dammsugit.

4 saker jag längtar efter

- Vår lilla stockholmsweekend till helgen.
- Radion jag beställde för två veckor sedan.
- Julafton.
- Choklad. Alltid.

4 saker på önskelistan

- 6 st Eames-stolar till köket.
- Grå Tine K lampa storlek XL till köket.
- Nya soffor.
- Nya snygga sängkläder


4 saker jag hatar

-
Cigaretter. Det äcklar mig så till den milda grad.
- Att plocka ur diskmaskinen. Att skura ligger också högt i topp på hata-listan.
- Bonaqua med fruktsocker.
- Sport på tvn. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0