Arkivskåp - Efter



Såhär vitt och fint blev arkivskåpet efter 3 lager med vitfärg. Jag är helnöjd. Nu ska det bara kapas till 3 stycken bottnar i rätt storlek eftersom det saknas i lådorna. Tänkte jag skulle klä bottnarna med nåt fint hyllpapper (kallas det så?) och sen ska leksakerna få invadera skåpet.



En del av Julias och Emils lekrum. Har fortfarande inte riktigt fått klart där inne. Saknas en fin taklampa krokar till alla köksredskap ovanför spisen, och en tavla eller plansch på väggen. Känns lite kalt som det är just nu.

Fredag igen!

Har bara två barn hemma för tilllfället. Emil har åkt iväg med Johan till frissan för att få lite ordning på lockarna, hans hår växer verkligen så det knakar.
Har plockat fram en pepparkaksdeg från kylen så på nån stund ska vi sätta igång ett litet pepparkaksbak. Wilma har längtat så efter att baka pepparkakor. Själv är jag mest sugen på att slita upp plastförpackningen och börja äta upp degen, men jag ska försöka hejda mig. Mysigt ska det bli iallafall.

Ikväll ska vi förresten iväg på vinprovning, det ska bli riktigt skoj och barnen har längtat hela veckan eftersom  Emma ska komma hit och vara med dom under tiden. En riktig win-win situation ;-)

Nu ska jag bädda ett gäng sängar, ta en dusch och fixa ihop lite lunch.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0