Nicolette Brunklaus



Jag har hittat lampan med stort L. Denna enormt snygga lampa skulle passa så bra in i vårt vardagsrum, den mäter maffiga 110 cm i diameter och jag är helt in love. Jag kan verkligen inte slita tankarna från den, dessvärre är priset nog så saftigt med sina 7000 kr. Försöker hitta ursäkter till varför jag verkligen borde unna mig denna, typ att jag sparar ju maaassor med pengar (och dessutom hälsa) på att jag inte är varken rökare eller snusare så en dyr lampa är ändå billig om man jämför med vad många kastar ut i pengar på lite nikotin. Men jag vet inte, det är ändå 7 papp för en lampa.

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan och ska strax börja med kvällens middag som idag blir dessa rosépepparbiffar som ser ut att vara hur goda som helst.

Idag har vi fixat biljetter till den stora IDOL-finalen och såklart även flygbiljetter så vi tar oss dit och hem, vi åker med ett par kompisar och det ska bli sååå härligt med ett par barnfria dagar i huvudstaden. Ska definitivt boka in en afternoon tea också, den här gången i tid, så det inte är fullbokat som sist vi var iväg.

Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin innan det är dags att börja med middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0