I mitt kök



Igår hämtade jag ut ett paket adresserat till mig, det var denna fina matta som jag längtat efter att få lägga ut s
en första gången jag såg den. Så fin!

God lördagmorgon!

Blev väckt av en liten Julia halv 7 denna lördag. Pigg och glad var hon så nu har vi varit uppe ett tag och myst i soffan tills dom andra barnen steg upp. Nu sitter vi vid köksbordet och barnen pärlar medans jag letar barnrumsinspiration och bloggar.

Julia fyllde 2 år i onsdags så vi har kalasat i dagarna tre, många som vill komma och gratta vår yngsta stjärna. Vi har äntligen tömt barnrummet uppe på leksaker och målat första lagret med vitfärg, blir stooor skillnad och jag längtar så efter att få börja flytta in sakerna och göra fint igen. Idag ska vi åka och köpa ett nytt golv in dit, har inte riktigt klart för mig vad det blir för golv mer än att det ska bli ett ljust, gärna vitt, golv.

Nu ska jag ställa mig i köket och fixa ihop ett gäng scones till mina älsklingar, sen ska vi äta en riktig mysfrulle innan vi gör oss iordning för denna soliga septemberlördag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0