Nova Star


Fina vinterjackan från nova star ska mina två småtjejer få bära i vinter. Kanonfin om ni frågar mig!

Så var det måndag igen! Jag är inte en av dem som ogillar måndagar och återgången till arbetet, jag tycker snarare att det är så kul på jobbet att det gör mig faktiskt inte det minsta att påbörja den nya arbetsveckan.
Jag och barnen har precis ätit en tidig middag, blev rester från gårdagen, en supergod och mustig coq au vin-gryta som verkligen inte gick av för hackor.

Helgen har ägnats åt renovering, eller J har fixat medans jag skött markservicen och tagit hand om barnen. Fast jag har faktiskt målat ett skrivbord så en del har jag faktiskt bidragit med.
Den här gången är det barnens rum som fått sig en liten "makeover", vi är inte riktigt klara ännu, det är lite småfix kvar innan jag kan ta itu med det där sista och roliga som är höjdpunkten när man gjort om någonstans, men snart så!

Ikväll börjar "halv åtta hos mig" om och det är även premiär för svenska versionen av biggest looser.  Blir alltså en tvkväll blandat med målning för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0