Arla morgon









Har suttit och surfar runt på sköna hem och valt ut ett par fina kök, ett vardagsrum och ett badrum från några olika hemreportage som jag gärna skulle kunna kopiera rakt av. Älskar vardagsrummet och blir bara ännu mer sugen på nya soffor och att få göra om lite i vårt eget.


Good Morning Sunshines!

Lördag idag men har man småbarn så spelar det ju ingen roll om det är måndag eller lördag, dom vaknar lika tidigt iallafall. Just nu sitter dom klistrade framför saltkråkan efter en lång stund vid pysselbordet där dom gjort grattiskort till födelsedagsbarnet som dom ska uppvakta idag.
Själv har jag druckit mig en tekopp modell större här framför datorn och surfat runt bland fina hem i hopp om att vakna till liv och piggna till.

Ser inte ut att bli någon solig lördag idag så jag ska passa på att städa lite i inglasningen så den är redo att användas när vi börjar få lite varmare dagar. Börjar vara dags att ta ner "kräftsolen" sen i höstas också tror jag ;-)
 
Igår gjorde jag förresten något som jag borde ha gjort för ett bra tag sedan, jag rensade bland ungefär 1 miljard barnkläder som barnen vuxit ur vilket resulterade i 9 stycken proppfulla påsar som jag körde till bruket.  Och dessutom kom det fram en hel del kläder som Wilma haft och som nu passar perfekt till Julia. Finns fortfarande kvar en hel del som jag inte kunde göra mig av med men det blev betydligt rymligare i förrådet nu vilket snart kommer att behövas när vinterkläder, pjäxor och annat ska stuvas undan.

Nu ska jag fixa frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0