Krasslig



Det är inte varje lördag jag stiger upp frivilligt före barnen vaknar. Idag blev det däremot så efter att ha legat vaken största delen av natten med halsont deluxe. Nu dricker jag vatten och försöker kurera mig med halstabletter och barnen har kommit upp en efter en.

Wilma verkar frisk idag, febern försvann under dagen igår och verkar inte ha kommit tillbaka, nu hoppas jag bara att jag piggnar till lite så vi kan ta den där bion med middag ikväll. Hade allra helst sluppit som jag känner mig just nu men Wilma har sett fram emot det så mycket så jag ska försöka rycka upp mig och fara.

Dagens göromål får nog bli en hög med tidningar, och några koppar te ute vid solväggen.
Nu är det frukostfix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0