Lazy sunday



Rigatoni di Pollo.

Äntligen en lugn stund i huset. Barnen har hoppat i säng så nu pustar jag ut lite och känner lugnet. Har varit en rätt skön söndag utan planer eller måsten, jag gick en promenad med lillan i vagnen på morgonen och sen har vi hälsat på vänner och barnen har hunnit vara ute och leka en stund i blåsten, stundvis har det verkligen blåst stormvindar.

Lagade denna riktigt goda pastarätten till middag idag, hittade receptet här i en av alla de bloggar jag läser. GUD vad jag älskar pasta. Vad vore livet utan pasta? Jag måste ha varit italienare i mitt förra liv.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, har hyrt två filmer som vi ska slappa framför ikväll. Mys. Känns enormt skönt att ha gjort bort matteprovet förra veckan (skulle egentligen gjort det veckan efter påsk) så man kan njuta av påsken utan att känna stress inför att fixa matten.

Duschen var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0