Söndagsnöjet



Mitt söndagsnöje. Matteplugg och c-vitamin. Känns lite bättre i halsen idag men jag är sååå förkyld och lämnar inte huset utan mitt nässpray.

Vi tog oss iväg på bion igår. Jag tyckte inte att filmen var så mycket att hänga i julgranen men flickorna hade de jättemysigt och middagen före var iallafall en riktig tiopoängare. My GOD vilken god ryggbiff!
Idag har vi bara hängt här hemma, jag har städat lite och pluggat lite matte inför provet som ska skrivas i veckan. Försöker kurera mig och dricker massor med vatten och färskpressad juice, inte för att jag tror det hjälper så mycket med vitaminer när man redan är sjuk, men det drar väl inte ifrån iallafall.

Ikväll är det simskoleavslutning för Wilma så då ska även Johan och Emil vara med i bassängen. Jag och Julia håller oss på torra land då vi inte är riktigt krya. Får se om vi följer med och tittar eller om vi stannar hemma och gör ingenting. Grilla ska vi iallafall göra ikväll. Har marinerat fläskfilé så det blir kött, en god sallad, någon form av potatis + en kall limesås. Gott!

Senare ikväll sitter jag klistrad framför "Stockholm-Båstad". Saknar verkligen solsidan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0