Bättre sent än aldrig



Idag fick jag äntligen ett sms att jag hade ett paket att hämta ut från länna möbler. Lååång leveranstid blev det då jag beställde porslinet redan i mitten av februari, men det får det vara värt då det är så rackarns snyggt.
Ska se till att så småningom köpa på mig fler tallrikar av samma och sedan komplettera med några fina skålar och kanske ett uppläggningsfat.

Jobb, hämta barn på dagis och nu hemma med gäster som ska stanna över på middag. Grillat såklart. Ska börja fixa med maten nu medans karlarna är ute med barnen. Så härligt med påskledigt snart, jobbar halv dag imorgon och sedan är vi lediga och börjar inte om att jobba förrän tisdag. Härligt! Nu ska jag ställa mig i köket och börja fixa med maten, skulle tro att dom små magarna börjar vara rätt hungriga snart.

Kommentarer
Postat av: Mona

Middag på de tallrikarna och jag skulle äta för alltid!!!! Hur snygga som helst!!!!!

2011-04-20 @ 21:43:54
Postat av: Jenny

Ja visst är dom snygga! Skulle vilja ha alla färger nästan :-)

2011-04-22 @ 09:13:46
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0