For sale



Pernilla Wahlgrens hus är till salu. Eller hus...det är ju nästan mer som ett litet slott. Anyhow. Har man 13,5 miljoner till övers och inget att göra med pengarna så kan man ju alltid slanta upp och bosätta sig på Lidingö.
Bilden är lånad från
hemnet där det finns fler bilder att kika på.

Är hemma en sväng på lunchrast, kände inte för att sitta och snora i en lunchrestaurang idag så det fick bli gårdagens rester framför datorn här hemma istället. Men det är inte fy skam det heller.
Känns som att jag är påväg åt rätt håll, fortfarande tokförkyld men det känns lite bättre än i lördags eftermiddag då jag låg nerbäddad i sängen och var febrig iallafall. Håller tummar och tår för att jag ska kunna springa på Lördag. Ikväll ska jag försöka ta tag i att baka lite inför Julias födelsedag, det blev inte så mycket sådant gjort i helgen nämligen. 

Nu ska jag skynda mig tillbaka till jobbet och göra ett sista ryck innan det är dags för att åka och hämta hem barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0