Förkylt fredagsmys







Fredagsmyset pågår för fullt och jag sitter med en tekopp och en ruta mörk choklad och tycker lite synd om mig själv. Det är dessa helger som är värst när man ska hålla sig ifrån onyttigheterna. Men det känns ändå som att det är värt det, man är definitivt inte lyckligare efter att ha tryckt i sig en stor påse plockgodis. I know that.

Och förkylt är det också. Det började med att jag hämtade hem en lite småhängig Julia från förskolan igår efter jobbet och nu har även jag och Emil åkt dit. Jag hoppas verkligen att det är nåt kortvarigt för på fredag har jag nämligen planer på att vara pigg och kry då vi drar iväg till Stockholm. Tycker dock att jag brukar ha en förmåga att vara krasslig då jag ska iväg någonstans. Sist vi var till huvudstaden så var det ögoninflammation och bihåleinflammation som jag lyckats dra på mig. Men nu ska jag inte måla fan på väggen, det är trots allt en hel vecka kvar.

Helgens planer är att fixa lite inför vår minsta sessas födelsedag på torsdag. Det ska bakas och inhandlas presenter så jag slipper stå och stressa som en galning kvällen före. Fönsterputsning hade jag också tänkt hinna med men det återstår att se hur det blir med den saken. Nu ska jag surfa runt och leta lite inspiration till fina presenter och gott fika. Man kan ju alltid drömma om godsaker fastän man inte ska äta dom :-)

Ha en härlig Fredagkväll nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0