Good shit!



I onsdags eftermiddag klickade jag hem denna skaljacka och skalbyxor från Polarn till Emil. Vid lunchtid på fredagen så fanns dom att hämta på närmsta utlämningsställe. Det tycker jag är snabba puckar. Jag älskar när det är så. Beställer jag idag så vill jag ju helst ha grejerna igår. Men iallafall. Det här är bästa vår och höstkläderna som finns. Jag har aldrig varit missnöjd med Polarns skalkläder faktiskt.

Idag har vi hälsat på lite här och lite där, vattnat plattan och bara tagit det lugnt. Tacos till middag och sen har barnen lagt pussel fram till läggdags. Jag har myst i fåtöljen med nya tidningar och druckit mitt goda apelsinte och ätit choklad. En riktigt soft och skön Lördag alltså.

Imorgon tänkte jag dra med barnen ut i skogen och plocka bär. Jag är liiiite rädd för att det ska komma en stor björn och äta upp oss bara men jag får väl inse att den risken är rätt liten om jag tar barnen med mig. Dom brukar vara duktiga på att höras så björnen hinner förhoppningsvis springa långt bort innan vi tagit oss från bilen och in i skogen. Nu ska jag göra ett litet ryck i tvättstugan innan jag hoppar i säng.

Sweet Dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0