Skolstart




Hello Girls!

Idag är jag inne på tredje dagen som helt sockerfri. Det går bra nu kan man säga. Jag har inte fallit för en frestelse, inte ätit en brödbit, en potatisklyfta eller en makaron. Men sugen är jag. Och yr. Inte hela tiden, men sista dagarna har det snurrat på rätt bra vid vissa tillfällen. Har dessutom hunnit med hela 3 löprundor senaste tre dagarna så nu känner jag att jag är påväg mot rätt håll. Imorgon blir det backträning i storkanis med resten av brudarna som ska iväg på tjejmilen, jag känner mig allt annat än kaxig inför att ta mig uppför den branta backen.

Och tänk att min lilla tjej börjar skolan imorgon! Min lilla, lilla Wilma. Tror nästan det är mer spännande för mig än vad det är för henne för hon verkar inte tänka nämnvärt på det överhuvudtaget.

Nu fick jag besök så jag ska lägga undan datorn och vara lite social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0