Utbyggnaden



Detta var synen från ett av våra fönster i vardagsrummet igår eftermiddag. Detta fönster ska alltså bort och kommer att bli ingången till korridoren som leder till våra 3 nya sovrum.

Såhär långt har vi (Johan) kommit i helgen. Idag har han varit ute i regnet och blåsten och lagt första varvet isolering på det som ska bli den färdiga grunden.

Fy vad jag mår risigt ikväll. Svullen och ond hals och frusen som bara den. Tror jag lyckats dricka upp minst 1 liter te under den stund jag suttit här ikväll. Hoppas på att känna mig lite piggare imorgon, vill inte alls vara hemma och sjuk just nu. Ska ta och kika på lite nya kläder till barnen, Wilma är lovad lite höstnytt nu inför skolstarten men jag tycker det är en lite tråkig mellanperiod nu då det inte hunnit komma in så mycket höstnytt och då sommarkläderna börjar kännas ganska passé.

Nåja, ska ta och kika runt lite på nätet innan jag hoppar i säng och gör mitt bästa för att sova bort denna förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0