Tapettankar

Pip Studio

Pip Studio

Paperboy

Jag går i tapettankar. Till helgen så börjar Johan med grunden till vad som så småningom ska bli en utbyggnad av huset med ca 70 kvm. Tre sovrum ska det bli och jag har då alltså det stora nöjet att få inreda 4 sovrum (vi gör samtidigt om barnens nuvarande lekrum). Tapeterna ovan tycker jag är suuuperfina och jag hoppas på att antingen Wilma eller Julia kan gå med på ha någon av de två övre tapeterna i sina rum. Emil är lite svårare. Helst skulle han nog ha en blaffig spiderman *ryser* eller liknande på sin vägg så jag håller tummnarna för att vi ska hitta nåt som även jag tycker är fint. Någon som kanske har tips på en fin tapet? Inte för puttinuttig utan helst någon lite coolare, han är ju faktiskt en STOR kille nu.

Annars så har jag sprungit dryga 9 km idag och jag tycker faktiskt att det gick rätt bra, orkade hålla en hyffsad fart trots värmen så jag är nöjd. Känns som att det börjar vara läge att springa lite längre sträckor nu inför tjejmilen som går av stapeln på ungefär 1 månad. Inte för att jag har några ambitioner att springa på någon topptid eller nåt men det är ju kul om man kan komma i mål på en hyffsat bra tid iallafall.

Och tänk att vi idag har en 1a augusti. Det är helt makalöst vad tiden går fort. Sista semesterveckan och sedan är det dags att kasta sig in i vardag och rutiner igen. Känner dock inte minsta sorg över det, jag ser fram emot hösten och känner mig väldigt nöjd över sommaren som varit. Allt har sin tid och sin tjusning.


Kommentarer
Postat av: Lisa

http://www.tapetshopen.se/havsaventyr-3d-p-3172-c-277.aspx den där fondtapeten är riktigt fin att titta på. sen är den cool också :)

2011-08-03 @ 18:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0