Diorshow



Igår gick vi "all in" på shoppingen jag och Wilma. Vi hade en supermysig dag på stan och hittade riktigt bra med kläder både till den blivande skolflickan och till resten av barnen. Även jag kom hem med lite nytt, hittade ett par helt underbara svarta byxor som jag tror jag ska flytta in i, två tröjor blev det också och det som visas på bilden ovan.
Har läst så gott om "Diorshow-mascaran" så jag tänkte att jag måste testa om den är så otroligt bra som det sägs. Det är den faktiskt. Den är otrooooligt lätt att applicera och det blir inga fula klumpar eller fransar som klibbar ihop. Ett stort minus för priset dock. Ett nytt Body Butter blev det också, jag ääälskar verkligen dessa Body Butter och tycker dom är alldeles perfekt "feta" för min hy, speciellt på benen som har en tendens att bli lite torra.

Nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem med kidsen. Johan och Emil är påväg hem från Arvidsjaur där dom varit på höstmarknad och Wilma är på kalas så han skulle åka förbi och hämta henne på hemvägen. Är med andra ord bara jag och Julia hemma nu så det är väääldigt lugnt och stilla för ovanlighetens skull. Tror faktiskt att jag ska dra ut på en löprunda så fort dom kommer hem.

Har preis lovat mig själv att det är slut på sötsaker och "slöfocksfasoner" från och med nu och fram tll tjejmilen. Ska man ändå springa så får man väl försöka göra sitt bästa för att få så bra resultat som möjligt och inte riskera att inte orka runt för att man slöat till och ätit skit sista veckorna före. Nej skärpning nu Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0