Fredagsbubbel


Här har vi precis korkat upp en flaska gott bubbel. Fick testa detta på senaste vinprovningen och det var sååå gott så för ett par dagar sedan gjorde jag en beställning på ett par flaskor via systembolaget här på byn. Löp och köp (eller beställ om det inte finns hemma) nu va!


God Kväll!

Här har vi precis ätit middag och barnen sitter med sitt fredagsmys och ser Bondgården på dvd. Vi har hyrt Baksmällan 2 som vi ska se när kidsen somnat, Johan skrattade nästan så han grät när vi såg 1:an så jag tippar på att 2:an blir lika poppis. Jag såg den nämligen då den gick på bio och det är inte ofta man kan säga att 2:an är lika bra som 1:an men i det här fallet tyckte jag faktiskt det. Hysteriskt kul film.

Nu ska jag återgå till mina tryfflar och bubbel. Ha en fin fredagkväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0