God Morgon från Vasshällan


Äntligen Fredag!

Här kör vi soft Fredagmorgon med mysbyxor på och håret på sne. Julia sitter med en skål med äppelbitar och tittar på "Specialagent Ozo" och Emil sitter vid datorn i sitt rum och spelar på bolibompa. Wilma är på skolan och hon var såå glad för att dom skulle pyssla och göra egna ljuslyktor idag. Gumman har pysslat massor sista tiden, hon sitter och kollar på pysselprogram på nätet och sen gör hon likadant själv. Favoritprogrammet just nu är nog Art Attack för då sitter alla tre som klistrade framför tvn och är imponerade över allt fint dom gör.

I helgen tänkte jag att vi skulle åka upp till Storforsen och kika på julmarknaden, har aldrig varit på marknaden där men jag tror det kan vara riktigt mysigt. Ännu mysigare skulle det såklart vara om det ville komma lite snö. Har även planer på att försöka införskaffa fler julklappar, det började ju så bra och vi var verkligen ute i god tid men nu har vi inte handlat nåt mer på länge så nu ska jag göra ett ryck och göra bort det mesta. Måste även kolla upp hur vi ligger till med lucialinnen, här växer dom ju så det knakar.

Nej nu ska jag surfa runt bland alla fina bloggar och googla lite recept. Ikväll vankas fredagsmys och tapas framför Idol. Härliga helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0