Hemmavid och vant-tips!



Jag fullkomligt älskar dessa vantar från indiska som jag nyligen köpt på mig. Jättesköna, snygga och dessutom riktiga klipp då dom inte kostade mer än 99 kr per par. Köpte dom gråa sist jag var i stan och då hade dom dessutom 30 % på alla stickade accessoarer så indiska är alltså ett hett tips om man vill ha fina vantar som inte kostar skjortan.

Hello Friends!

Vilken rolig dag jag haft idag! Från morgonen kom tre trevliga tjejer från Kuriren hit för att göra ett litet "hemma-hos-reportage" här hemma hos oss. Blev tillfrågad för flera veckor sedan och tyckte att det kunde vara en kul grej att vara med på så idag har jag och dom krassliga småttingarna blivit både filmade och fotograferade. Spännande, spännande. Nästa Lördag så är vi och vårt hem med i kurirens bilaga och på självaste lucia så kan man se oss i rutan. Vilken tur att jag inte drabbades av värsta whiskyrösten för det brukar vara nog konstigt att höra sig själv prata även om man inte är förkyld och är hes. Nåja riktigt kul ska det bli att se iallafall.

Lite bakande har det också blivit idag, Emil och Julia bakade pepparkakor på förmiddagen och när jag hämtat Wilma från skolan så ville hon också baka så då fick hon göra kladdiga chokladmuffins. Nu har jag städat upp i köket och resten av kvällen tror jag minsann att jag ska spendera i soffan. Ja efter jag tillagat någon sorts middag då alltså. Jisses vad det kändes jobbigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0