Hemmavid


Dagens kuriren med reportaget från vårt hem ligger nu på köksbordet.
Här kan man också se filmklippet om man är intresserad. Trodde barnen skulle tycka det var spännande att se sig själva i tidningen men dom kunde faktiskt inte bry sig mindre. Totalt ointressant tydligen :-D


Här mellanlandar vi bara en snabbis hemma och ska alldeles strax iväg igen, den här gången på middag. Känns inte alls fel att slippa stå vid spisen ikväll kan jag säga. Tidigare idag så har jag och barnen varit hos mormor och morfar medans Johan och svärfar varit här hemma och fyllt lösull på kallvinden. Fick med mig ett par påsar nybakt mjukkaka hem från snälla mor så jag ser redan fram emot morgondagens frukost kan man säga. Tycker nybakt mjukkaka är bland det godaste i brödväg som man kan äta. Nej nu ska jag skynda mig att fylla torktumlaren innan vi far iväg igen.

Trevlig Lördagkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilket fint reportage! Tänk vilket fantastiskt fint hus ni har, för att inte tala om läget!

Rena drömmen.

Ha en trevlig fortsatt helg

kram/ Ken

2011-12-10 @ 18:13:35
Postat av: Tomtefar

otroligt bra reportage syrran...

2011-12-11 @ 11:00:11
Postat av: Jenny

Tack snälla ni! :-)

2011-12-11 @ 13:17:49
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0