Lucia



Här var då tanken att jag skulle lägga upp en söt bild på gårdagens lilla Lucia. Men. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig, bilderna blev urusla och dom bilder som var bra innehöll även en massa andra små lucior, tomtenissar och pepparkaksgubbar och det känns inte helt ok att lägga upp bilder på andras barn på internet kan jag tycka. Man får väl respektera att inte alla vill fläka ut sig på nätet som jag gör ;-)

Luciadagen börjar lida mot sitt slut, sitter här nyduschad med tekoppen bredvid mig och bara slöar. Inhandlade ny ansiktscreme + rengöring igår, får riktigt torr hud såhär på vintern så jag hoppas att denna ska vara bra. Gillar att testa nya produkter och har hört gott om dessa så då får vi väl se.

Idag har jag förrutom jobbat hunnit med en sväng på bazar på Emils förskola. Inhandlade både en ängel, tändkottar, söta handgjorda etiketter och en godisråtta. Emil var utklädd till en liten tomtenisse dagen till ära och Julia till den sötaste av tomtegummor. Efter jobbet åkte vi förbi hos mormor (barnens mormorsmor alltså) och hälsade på en stund innan vi åkte vidare till mamma och pappa där det bjöds på ugnsstekt lax, potatis och en god sallad. En riktigt bra luciadag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0