Lilla Lördag


Kvällens middag till mig och J blev gratinerad hummer. Ohh så gott det blev. Funderar på att laga detta som förrätt på nyårsafton men kruxet är ju det där med att man skulle ha haft minst två ugnar en sådan kväll. Annars är det verkligen den ultimata nyårsförrätten.


Hello Friends!

Här har vi spenderat största delen av dagen i bilen till och från IKEA. Barnen fick följa med trots att det verkligen inte är det roligaste dom vet. Vi mutade med lunch på frasses när vi kom fram och ett besök på candy world innan vi åkte hem så det hela gick faktiskt väldigt bra ändå. Dom fick också springa av sig en timme inne på varuhusets lekavdelning så lite roligt har dom ju haft ändå (försöker iallafall intala mig det).

Nu sover dom iallafall och jag myser med en tekopp och känner mig riktigt nöjd över att ha stökat undan julen igår. Det känns så skönt att ha fått bort allt pynt. Jag trivs nog som bäst när det är rätt avskalat ändå. Jag älskar julen men en månad med pynt och glitter räcker mer än väl känner jag.  Var förresten in på en EM-butik idag som hade konkursutförsäljning och köpte två ljusa och vårfräscha kuddar för halva priset. Ni ska få se så fina bara det blir lite dagsljus så jag kan fota någorlunda bra kort.

Nu ska jag kolla in nätreorna och även klicka hem lite vårnytt från H&M, gissar att jag inte är den enda som tänkt göra det idag så vi får väl se hur mycket det finns kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0