Trassel

Puh nu är huset äntligen skinande rent. Skickade iväg Johan med barnen i eftermiddag så jag fick göra ett jätteryck och få lite ordning och reda här hemma. Skönt att få det gjort!
Funderar på att inhandla ny lampa till köket, har tittat på denna men kan inte riktigt bestämma mig för vilken färg. Vit, grå eller kit? Svååårt för dom är fina allihopa tycker jag.

Igårkväll åkte vi iallafall in till stan med Wilma och Emil, bunkrade upp med popcorn, godis och dricka och såg "Trassel" på bio. Riktigt mysigt och det var dessutom en riktigt bra disney-film tyckte till och med jag och Johan.
Julia var hemma med farmor och farfar och hade inte alls saknat oss den lilla stunden vi var borta. Hon tycker förmodligen att det är ganska skönt att få odelad uppmärksamhet för en liten stund.

Nu ska jag strax fixa en lite tidigare middag så vi kan äta innan det är dags för Wilmas simskola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0