59,5

Häpp. 59,5 kg och alltså ett halvt kilo mer än jag hade velat. Vägde dock prick 59,0 på morgonen igår men nu är det måndagar som räknas och inget annat. Skit.
Vabbar med Julia idag eftersom hon hade feber igår. Vi har iallafall hunnit med en 45 minuters powerwalk i snömodd + att jag har kört ett litet pass med hantlarna som jag lånat av lillebror, perfekt sånna här dagar när man mest är hemma. Nu sussar hon sött i sin säng så jag ska strax fixa lite i köket.

Vi har iallafall haft en riktigt bra helg, har hunnit med två kalas, vinprovning med middag på lokal, bowlingkväll för Wilma och igår simskola. 

Blev visst en powernap för Julia för nu ropar hon från spjälan. Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0