Fler julklappar



Detta fina fina armband med namnet "ninjak" från littmarck fick jag av Johan i julklapp och jag verkligen älskar det. Har ett svart tenntrådsarmband sedan tidigare som jag använt flitigt så detta kommer absolut att bli en ny favorit.



En annan fin julklapp från mig själv till mig själv var denna fina radio med riktigt grymt jäkla bra ljud faktiskt. Jag har saknat en vanlig liten köksradio och har länge spanat in denna och eftersom jag varit så fantastiskt snäll i år så tyckte jag minsann att jag var värd den. ;-)  

Hej hopp tisdag!

Ikväll har vi varit iväg på paltmiddag i lappur, det var riktigt jäkla gott måste jag säga. Jag har aldrig varit någon riktig paltälskare men jag måste säga att jag börjar gilla det mer och mer.
Nu har jag precis förberett morgondagens efterrätt, en pannacotta som står i kylen (nästan) redo att serveras. Gillar skarpt sådant som kan förberedas dagen innan så man slipper stressa som en galning och ha tusen saker att fixa med precis innan gästerna kommer.

Imorgon efter Johans sovmorgon är det iallafall träning som står på schemat. Jag ska springa mina 5 km och köra skiten ur mig uppe på gymmet. Efter träningen igårkväll så var jag så slut i både kropp och knopp att jag mådde illa. Kroppen är väl i chock efter att ha gått från ingen träning alls till flera gånger i veckan + att jag förmodligen ätit för lite under dagen. Har förövrigt anmält Wilma till simskolan denna termin också, hon tycker det är kul och vill fortsätta och då kan jag samtidigt passa på att träna under tiden hon simmar. Perfekt.

Annars så är jag evinnerligt trött på detta mörker, jag vill till solen där barnen kan gå på bamseklubb, vi kan äta härliga hotellfrukostar, sola, bada och bara vara. Skulle sitta riktigt bra just nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0