Lilla fröken fräken



Ännu en hemmadag med goaste lilla Julia. Pussla, rita, pyssla, se lite barnprogram och leka med "bebis" (dockan) är ungefär det hon sysselsätter sig med idag.

Lillan tar en liten nap så jag passar på och surfar runt lite och blogga. Blev ännu en hemmadag då febern kom tillbaka igår, idag verkar den dock vara borta men vi ska väl inte ropa hej riktigt än kanske.
Drog till gymmet tiiiidigt imorse innan resten av familjen vaknat, det ska jag nog inte göra om igen. Det är SÅ tungt att träna den tiden då man egentligen borde ligga i sängen och sova. Blev iaf 5 km löpband och 2 km rodd sen var det bara att skynda hem innan Johan och dom två friska barnen skulle iväg.

Har städat lite idag och putsat ett par fönster som var alldeles fulla av fingeravtryck, såg sådär lagom fint ut då solen låg på. 
Nu ska strax storbarnen hämtas från dagis, hoppas lillan hinner vakna så jag slipper väcka henne. Brukar inte vara populärt att väcka "lilla damen", hon är oftast på mycket dåligt humör då hon sovit middag nämligen. 

Ikväll missar vi inte "Sofias Änglar" på femman.

Kommentarer
Postat av: Thilda

Hello!

Äntligen har jag hittat till din blogg igen:-) WOW sååå snygg byrån blev!

Sköt om er så kanske vi ses påfredag?

Kram

2011-02-02 @ 10:30:42
URL: http://mammasbonor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0