Dagens godaste



Gratinerad viltskavsbaguette från Skogsälvan. Så god!

Ja det blev en liten tripp till skogsälvan idag för att titta på djuren och äta nåt gott. Kan VERKLIGEN rekommendera denna viltskavsbaguette som både jag och Johan tyckte var supergod. Väl hemma igen så har jag sprungit en liten runda, började regna nästan direkt och höll i sig ungefär halva vägen men det var bara skönt med lite svalkande regn i värmen som var idag.

Imorgon ska vi åka in till Piteå och spendera dagen där. Blir en sväng med vänner till pdol under dagen för lite karuseller och festivalmat och sen ska vi hänga på badet och laga middag tillsammans där. Ska bli riktigt mysigt. Nu ska jag fixa nåt gott och bänka mig i soffan, Johan har hyrt en film som jag tyvärr misstänker är riktigt dålig, meeen jag ger den väl en chans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0