Stormvindar

Sitter med en toning i håret och väntar på att tiden ska gå. Mitt hår har verkligen blekts massor i sommar så det var hög tid för lite uppfräschning. Borde verkligen boka in en klipptid också men jag tror de flesta har semesterstängt just nu så jag får nog vänta med det ett par veckor eller så. 

Det blev en dag på stranden idag, vi drog till havsbadet och solade och badade, synd bara att det skulle blåsa stormvindar för det var inte alls sådär varmt trots att temperaturen låg på runt 25 grader i skuggan. Tänkte åka och bada imorgon också om vädret är med oss men då åker vi nog bara till någon sjö härikring.

Har faktiskt börjat längta lite efter hösten, den är ju så mysig. Men nu ska vi såklart njuta av den lilla sommaren som är kvar först. Tiden går sååå fort. Nu ska jag tvätta ur toningen ur håret och koka mig en tekopp.
Trevlig kväll på er kära ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0