Today



Glad Julia har precis fått syn på Leo i väntan på dagens lunch. Han är väääldigt spännande den där Leo.



Efter några timmar på leklandet så krävde jag att få besöka favoritaffären "Klassisk Skandinavisk Form" innan vi åkte hemmåt igen. Det blev två påsar med bland annat...



....en ny fräsch kökshandduk från lexington.

Ikväll har vi kört "all in" vad gäller onyttigheter och godsaker. Blev en tacomiddag och efter det har vi haft "Tisdags-mys" med barnfilmer och godis, popcorn, chips och dipp. Vi får väl kompensera med att äta både ekologiskt och supernyttigt hela dagen imorgon ;-)

Känner mig såå nöjd ikväll över min lilla shopping idag. Ni ska få se imorgon vad för fint jag köpt. Och ikväll klickade jag hem en efterlängtad vit snygging, en designklassiker på 72 cm som börjar på bokstaven "V". Någon som kan gissa vad ?

Nu ska jag strax slå på en film, har hyrt "Just Go With It" med Jennifer Aniston och Adam Sandler, och så får det nog bli en kopp te till det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0