32 grader i skuggan



Har haft en helhärlig dag här hemma med barnen idag. Vattenspridaren har gått nästan hela dagen och själv har jag mest suttit i solstolen och haft det riktigt nice. Utlandsfeelings så det dånar om det! Mysigt nu också när båttrafiken börjat komma igång lite och idag har även en och annan vattenskoter gasat förbi till Emils stora glädje.

 Men dessa knott alltså! Min stackars lilla tjej (Julia) har fått säkert 100 knottbett, dom har varit som galna på henne. Oss andra verkar dom inte vara riktigt lika förtjust i.

Nu ligger alla barnen nere i vårt svala sovrum och har fredagsmys och ser film, Gud vad jag är tacksam över vår svala källarvåning, det skiljer måååånga grader mellan uppe och nere just nu kan jag säga. Ska strax börja lägga barnen sen blir det vitt vin och räkor i inglasningen för oss.

Hoppas på lika härligt väder imorgon, då får det nog bli en tur till badstranden för årets första dopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0