Det blev en dag på stranden



Mitt lilla, lilla hjärta på badstranden i Påle idag.

Jag vill tacka Gud och Johan för mitt fantastiska och flexibla jobb som gör att jag kan dra iväg flera timmar tidigare för att hämta barnen och åka iväg och bada istället för att sitta instängd i ett kontor dagar som dessa. Amen!

Nej men allvarligt. Dagar som dessa måste man ta vara på, vi har ju ingen aning om hur resten av sommaren kommer att se ut så idag slutade jag vid lunchtid och åkte och hämtade barnen för att åka och bada istället. Dom timmar som kvarstår kommer jag ändå att jobba igen under någon regntung dag på semestern. Vi har haft en superhärlig eftermiddag med sol, bad, melon och bullar på stranden.
Imorgon tror jag vi ska köra en repris, så om vädret är detsamma så tänkte jag försöka sluta vid lunchtid så vi kan åka och mysa på en strand istället. Och då är det SOMMARLOV för mig och barnen.

Hade tänkt springa ikväll men temperaturen visar fortfarande på 27,7 grader i skuggan så det får faktiskt vara, finns ingen mening med att plåga ihjäl sig i värmen. Barnen ska däremot springa på fredag. Alla tre är anmälda till "knalleloppet". Hoppas på en lite bättre placering för Julia i år, jag tror hon kom sist (eller var det näst sist?) när hon lugnt promenerade i mål förra året. Varför ha bråttom liksom ? :-) 

NU ska jag fixa lite inför morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0