Moltex





Här kommer bildbevis på mina inköp från MIO idag, tre stycken nya kuddar från Moltex blev det. I brunt, champagne och orange. Galet mycket färg, men jag tycker att det blev riktigt bra ändå.
Blev alltså en tur till Piteå idag där vi gjorde ett stopp på MIO och åt mat på MAX innan vi åkte in en sväng till havsbadet för att säga hej till vänner.

Ikväll har vi ätit en ruggigt god sillmiddag här hemma i inglasningen innan det var dags att åka iväg på fotbollsträning med Wilma. Nu sover alla tre små trollungar sött i sina sängar så jag ska göra mig den där tekoppen och äta lite mörk choklad till. Imorgon börjar sista arbetsveckan innan semestern, bara fyra arbetsdagar kvar till sommarlov!

Kommentarer
Postat av: D I N A R A

Tack snälla :)



Vi har haft en riktigt härlig midsommar. Hur har eran varit?

Tack, förkylningen är det mkt bättre med! Wihooo!! haha

Nu blir det en inte allt för sen kväll! kram till dig!

2011-06-27 @ 22:12:12
URL: http://dinarasblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0