Nytt från Missoni



Senaste inköpet till hemmet är ett par finfina handdukar från Missoni. Enda kruxet är att dom är utan "hängare" men det funkar att hänga upp dom i tvättrådslappen också.

Hello Måndag!

Har hunnit göra en stor sats glaze i eftermiddag efter jobbet, skönt då kan jag bocka av en sak från "att göra listan" inför festen på lördag. Idag har vi beställt tårtor och kött i mängder så det är mest lite roligt småfix kvar att göra. Någon som har tips på goda snittar kanske ? Jag tänkte göra "fetaostsnurror" men skulle gärna vilja ha en sort till. 

Räknade förresten nyss till att jag har 11 arbetsdagar kvar till semestern. Hur härligt låter inte det liksom!? :-) Skulle vara skoj att åka på en liten tripp till Vimmerby och "Astrid Lindgrens värld", vi var dit när Wilma var 2 och Emil var en liten plutt och det var verkligen jättemysigt där. Nu är ju iallafall Wilma och Emil såpass stora så jag tror dom skulle uppskatta det väldigt mycket. Men vi får se vad som händer, än så länge är semestern helt oplanerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0