Tisdag



En av de fina buketterna från i Lördags står sig så fin på vår vita tv-bänk.

Hade planer på att åka och handla ikväll och fylla upp vår tomma kyl men det får nog lov att bli imorgon istället. Började städa och skura av golven här uppe och när det var klart så var orken borta. Farmor och Farfar har varit här ikväll och hälsat på och dom hade med sig en suuupergod mjukpepparkaka från "Udden" vilket påminde mig om att jag borde åka dit och inhandla lite godsaker snart. Deras surdegsbröd till exempel, går inte av för hackor.

Klurar lite på mat till midsommarafton. Nubbesalladen är det enda jag känner att jag måste ha i år, och en god efterrätt. Blir väl dock kanske lite torftigt med bara det så jag får nog komma på nåt mer också :-)

Nej nu ska jag koka mig en kopp te och slå mig ner i soffan och bara njuta av ett nystädat och fräscht hem. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0