Afroart



Jag gillar verkligen den här tvättkorgen från afroart, den finns i några olika färger men jag tror att just denna skulle göra sig bra i vårt vardagsrum. Det är egentligen en tvättkorg men jag skulle nog använda den till att tjoffa undan leksaker i perfekt med snygg förvaring nära till hands för alla leksaker som har en tendens att sprida ut sig över hela huset.

Idag har vi haft sommarvärme, så ljuvligt! Hämtade hem barnen lite tidigare från dagis och åkte hem och fyllde poolen så dom fick bada och kyla ner sig lite. Håller tummar och tår för att detta fina väder håller i sig lääänge.

Har iallafall varit en väldigt bra dag. Johan har skrivit teorin för tungt släp och fixade det såklart med glans. Bara uppkörningen kvar då så kan vi köpa en mastodont-husvagn att dra bakom bilen i sommar. Nej skojar bara, det blir absolut ingen vagn för oss, jag är inte sugen det minsta trots att dom flesta runt omkring en har eller är påväg att köpa husvagn. Jag trivs rätt bra här hemma faktiskt (omän det hade varit riktigt nice med lite grannar emellanåt). Åker gärna bort men då bor jag nog hellre på hotell eller i stuga. Är nog för bekväm av mig helt enkelt.

Nu ska jag  fylla torktumlaren och hoppa i säng med en ny bok. Bara två arbetsdagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0