Älskar tidningar



Jag håller mig från träningen i veckan, lusten finns inte så jag har helt enkelt bara bestämt mig för att strunta i träningen den här veckan. Nästa vecka har jag laddat om så då är jag på banan igen, det har jag bestämt.
Håller mig till att läsa bästa tidningen inom kategorin träning & hälsa istället. Bra så.

Snart sängdags för 3 små trollungar och då ska jag fylla tekoppen och sätta mig i soffan framför veckofinalen av "halv åtta hos mig". Ska även kika i nya topphälsa som kom i lådan för ett par dagar sedan. Älskar att sitta och bläddra i tidningar, allt från heminredning till träning och matlagning går hem och jag skulle lätt kunna shoppa loss tidningar för flera hundra kronor varje månad om jag inte hejdade mig.

Och torktumlaren har äntligen kommit och står nu här hemma redo att kopplas in. Lycka. Nu ska jag borsta tänder och natta dom små så jag är redo i soffan på en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0