Glasståg



Gårdagens kalastårta fick bli ett glasståg med chokladnallar som passagerare.

God Morgon Söndag!

Sitter här med en tekopp och försöker vakna till liv, hade min sovmorgon igår så idag var det min tur att stiga upp med de små. Igår hade Emil ett litet barnkalas här hemma med dom närmsta vännerna, kul, men nu känns det rätt skönt att den här kalasveckan är till ända. Nästa månad är det Wilmas tur, hon fyller år under självaste påsken så då får vi nog köra med barnkalas helgen före.

Idag ska vi dra iväg med skotern och parkera oss på en sjö där vi ska pimpla och grilla, ser ut att bli en riktigt fin dag, solen strålar och det är vindstilla, dock minus 14 grader kallt just nu men om ett par timmar så är det nog betydligt varmare.

Ikväll är det simning för Wilma, den här gången tror jag Johan får följa med henne, jag visar nämligen ogärna upp mitt blåa öga i onödan.

Hoppas ni får en trevlig söndag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0