Blue Alp



Gårdagens middag. Mörkt bröd med några skivor "blue alp", tomat, hamburgerstek och en näve sallad på varje macka. Så enkelt och SÅ gott.

Är så nöjd att jag tog mig ut och springa ikväll, det tog emot ordentligt och jag bad nästan gudarna om en regnskur bara för att jag var så fantastiskt trött och osugen. Meeen, solen sken och jag tänkte att jag kanske skulle piggna till efter lite motion ute i friska luften. Det är som vilken dundermedicin som helst. Pigg är jag definitivt och dessutom på mycket bättre humör än för några timmar sedan. Great!
Imorgonkväll är planen att ta mig ut på en lite längre tur, med sällskap denna gång, vilket är betydligt roligare än att springa själv hela tiden.

Måste ocskå tipsa om en ny (ny för mig iallafall) ost som jag har upptäckt. Den heter "Blue Alp" och är så herregud god så man nästan svimmar. Ett gott glas rött till gör den inte sämre.

Nu ska denna pigga brud börja vandra mot sängen, för hur pigg jag än är just nu så vet jag med säkerhet att jag inte alls kommer att vara speciellt pigg imorgon när det är dags att stiga upp.

Sov sött friends!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-15 @ 10:06:54
Postat av: Lisbeth

Hej!



Håller helt och hållet med dig. Finns ingen godare desertost. Har tills i våras köpt den i Hötogshallen men butiken har bytt ägare och vet inte vad det är för ost. Var har du köpt din? Vet du vad tillverkaren heter?



Hälsningar Lisbeth

2011-11-15 @ 10:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0