Kvällsöppet



Torsdagsmys med tända ljus, mörk choklad och jordgubbste.
Åh vad jag älskar dessa lugna stunder på kvällen.



Häggen blommar för fullt och jag önskar att jag kunde skriva att det doftar ljuvligt, men ärligt talat så är koskit den enda doften som slår emot en när man öppnar dörren. Men inne luktar det iallafall gott av Voluspa´s "Vervaine Olive Leaf", man får inte ha det tänt för länge bara för det doftar rätt kraftigt (räcker nästan med att bara öppna locket på kartongen).

Ikväll har vi varit ute på byn då det var kvällsöppet i butikerna, vi gick en sväng bland affärerna och hälsade på morfar som satt och grillade och visade upp deras fina eldstäder. Lekparken fick sig också ett besök innan vi åkte hem igen för nattning av tre trötta barn. 

Imorgon är det tänkt att vi ska åka iväg till leklandet. Planen är att vara där när dom öppnar och slå ihjäl några timmar bland rutschkanor och bollhav. Var länge sedan vi var dit så det ska bli riktigt kul. Tänk att det redan är fredag imorgon igen! Har varit riktgt trött och det har varit jobbigt att ta sig upp vareviga morgon den här veckan så jag ser verkligen fram emot en liten sovmorgon i helgen, kanske till och med en frukost på sängen då det är morsdag på sönag ? ;-)

Nej dags att släcka ljusen och hoppa i säng, blir nog en fartig dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0