Livingroom









God Morgon världen!

Här har ni en pigg och utvilad Jenny idag, jag låg länge och väntade på att barnen skulle vakna, först klockan åtta så slog dom upp sina små blå och det är verkligen sovmorgon i detta hus. Vi hade en riktigt mysig kväll med vänner på besök igårkväll, barnen lekte och hade kul och vi andra fick oss nåt glas vin och lite ost och kex.

Som ni ser så börjar vardagsrummet att bli klart nu, jag ska investera i några nya fina kuddar och så småningom en ny, större matta + att några kort på barnen ska upp på väggen vid den rosa fåtöljen. Men för nu så får det vara som det är. Jag är sjukt nöjd med våra nya möbler. Drog in till stan igår och köpte det svarta bordet som jag suktat efter ett tag och nu när det var 50 % på ALLT på EM så var jag såklart tvungen att slå till. Slog till på en till sak också, men den här grejen kunde jag tyvärr inte ta med mig hem då jag saknade släp. Ni ska få se sen!

För dagen har vi inga stora planer, jag är sugen på att åka till Café Rävasten för en fika så vi får väl se vad resten av familjen tycker om min idé. Blir iallafall grillat till middag, måste ju testa Jack Daniels Glazen som jag gjorde tidigare i veckan. Hoppas, hoppas att den blev god.

NU ska här fixas lunch! 


Kommentarer
Postat av: Malin Lindroth

Så sjukt snyggt!!! Älskar färgen på fotöljen! Önskar att jag själv inte var så mesig och kör allt på svart-vitt :)

2011-05-15 @ 10:28:16
Postat av: Jenny

Men taaack :-) Jag är också oftast en riktig fegis som mest kör på vitt och svart så jag är nästan lite chockad över att jag faktiskt köpte den där fåtöljen. Sa till Johan att om (eller ska vi säga när kanske) jag lessnar på den så kan ju Wilma få ha den i sitt rum :-D

2011-05-15 @ 20:30:20
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0