Vår Ruset



 
En lång varm dusch och en stor kopp te så känner jag mig som ny efter kvällens "Vår Rus" i Luleå. Men FY vad kallt det var före och efter loppet. Jag sprang i linne och det var alldeles lagom med kläder men före och efter loppet så var det vinterjacka som gällde för att inte frysa ihjäl i blåsten och regnet.

Fina fina koppen ovan fick jag i morsdagspresent. Jag älskar den. Såg detta fina  "spode-porslin" i Ebba von Sydows blogg för ett bra tag sedan och nu i helgen när vi var förbi min absoluta favoritaffär så stod det ett gäng jumbokoppar på en hylla och bara väntade på mig. Hur fina som helst!

Borde egentligen sätta mig med näsan i matteboken eftersom jag har prov på onsdag, men jag orkar verkligen inte så nu får det bli sängen så kanske jag får lite mer gjort imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0