GE från Kartell är på plats


Nya kökslampan från Kartell är på plats ovanför vårt köksbord. Matchar dessutom finfint med bourgien som står i tv-rummet.


Hej Tisdag!

Åhh vad jag skulle vilja krypa ner under täcket, se en bra film och bara äta godis idag. Känner mig frusen, trött och bara allmänt less. Meeen så funkar det ju inte riktigt att göra med två små busfrön hemma så istället ska jag dra iväg och handla lite och hämta hem Wilma från skolan medans Johan kommer hem och käkar lunch. Imorgon blir det allvar igen, då ska både Julia och Emil tillbaka till dagis igen, förutsatt att dom inte åker på feber än en gång såklart. Tycker vi är klara med sjukdomar för en tid nu faktiskt. Och ärligt talat så är både jag och kidsen redigt less på att bara hålla oss hemma om dagarna.

Nu ska jag knåpa ihop en inköpslista så jag kan fly fältet så fort Johan kommer hem. Tänk att det kan vara så skööönt att få åka iväg och handla en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0