Shepherd


Åhh vad jag önskar mig en massa fårskinn i julklapp. Beställde ett mörkgrått ett från Länna Möbler för ett par dagar sedan som jag hämtade ut idag. Såå mysigt och helt perfekt i vår ljusa soffa där man är lite rädd för spill och kladd. Bild: Länna Möbler


Så är vi då på slutet av denna Torsdag och alltså VAB-dag nummer 4 i ordningen för veckan. Vi klättrar på väggarna både jag och barnen och jag ser heller inget direkt slut på sjukstugan, tyckte Julia var lite varm i pannan ikväll och mycket riktigt så låg hon på en temp på 38,6 grader. Nu ligger dock alla tre i sina sängar och sover så jag ska snart fixa mig en tekopp och en riktig "deluxe-macka" och inta soffläge. Sååå skönt.

Men mycket hemmagrejande hinner man ju med iallafall. Vi har både bakat och fixat 2 sorters julgodis + att jag möblerat om lite i flickornas rum nere och det blev riktigt bra faktiskt. Utbyggnaden kommer inte att vara klar till första advent som jag in i det sista hoppades på, men förhoppningsvis före jul iallafall :-) Det kommer att bli sååå fint tror jag. Men jag förstår inte vart jag ska få tag på gardinerna jag vill ha till sovrummet. Alltså hur svårt kan det vara att hitta ett par fodrade sidengardiner i någon grårosa alternativt champagneliknande nyans? Säg inte att jag ska sy själv för det kommer absolut inte på fråga. Dom får hellre kosta en halv förmögenhet för jag planerar inte att byta dom på ungefär 100 år. Tipsa jättegärna om någon av er skulle råkas ha lite koll.

Nej nu ska här mysas i soffan!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Åh, vilken fin miljö! :-)

/Birgitta

2011-11-25 @ 08:42:02
Postat av: Jenny

Verkligen! En kopp varm choklad i den där stolen bland mysiga fårskinn skulle jag inte tacka nej till!

2011-11-25 @ 14:20:51
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0