Sneakpeak från Emils rum



Här kommer en liten bildglimt från Emils rum. Riktigt svårt att få till bra bilder när det är mörkt. Tapeten är ju som ni säkert förstår svart-vit och inte gulbrun men jag ska visa bättre bilder sen när vi är klara. Saknas lite ollika lampor, en matta osv innan det är klart.

God Morgon Onsdag!

Var uppe till sent igårkväll och fixade i Emils rum, det tar sig men den där rosa spetsrislampan som hänger i taket gör sig verkligen inte i ett pojkrum kan jag meddela :-) Har inte lyckats hitta någon passande lampa heller på ett avstånd närmare än happis så det får helt enkelt vänta ett tag.



Lyx är att kunna dricka en tekopp i lugn och ro på morgonen.

Nu ska jag dricka upp mitt te och göra oss redo för att åka iväg till dagis och jobb. Ha en fin Onsdag nu alla!


Kommentarer
Postat av: Tina

Ser riktigt fint ut!

2011-11-09 @ 17:05:54
Postat av: Jenny

Åh tack snälla :-)

2011-11-10 @ 08:58:44
URL: http://myhousemylifemywords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0