The floor


Detta golv ska läggas i utbyggnaden. Inte riktigt samma som i vardagsrummet men ändå bra nära. Bild: Golvshop.se

Hej Måndag!

Jag är trött och borde fixa inför morgondagen men jag orkar verkligen inte så jag biter i det sura äpplet och så får jag stressa lite extra imorgon på morgonen istället. Tänkte bara titta in och säga hej och så slänger jag in bilden på golvet som ska beställas till utbyggnaden. Blir samma i alla rum. Såklart.

Att vänta är verkligen det värsta jag vet. Idag kom möblerna från det stora blågula varuhuset och det känns riktigt skitjobbigt att Johan bara hunnit få ihop sängen ikväll. Jag skruvar inte. Så är det bara. Skruva ihop möbler är " a mans job". Punkt slut. Men sängen är så fin, Emil kommer att sova som en prins där.

Nej nu ska jag lägga igen mina blå. Sov sött hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0