Onsdag

Nya handskarna som inhandlades i helgen. Köpte ett par finfina stickade från indiska också så i år ska jag minsann inte frysa om händerna. Idag har jag dock klarat mig utan då det varit upp emot 10 plusgrader på sina ställen.


God Kväll vänner!

Här har jag precis druckit en kopp varm choklad med kanel i och surfat runt bland favoritbloggarna. Idag efter jobbet så drog vi iväg för att testa nya bågar till lilleman, han föll för ett par som var lite rundare i formen och som han såklart var alldeles fantastiskt söt i så nu är nya glasögon beställda och det är bara att vänta på leverans.

Annars har jag städat och fixat lite, vi (jag och johan) ska iväg på ännu en lite hotellövernattning till helgen så farmor och farfar ska sova här hemma med kidsen (Julia och Emil iallafall, Wilma ska sova hos mormor och morfar) en natt och då känns det ju bra om huset känns någorlunda rent och fräscht.

Nu ska jag hoppa i säng, konstaterar varje morgon att jag måste gå och lägga mig tidigare om kvällarna då jag är så obeskrivligt trött varje morgon när det är dags att stiga upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0